Audi@!

jakie sa cwiczenia aby wygrywac z kims na reke

12 postów w tym temacie

Trening armwrestlera obejmuję każdą partię ciała. Żeby być dobrym w te klocki, trzeba ćwiczyć nogi, plecy, barki, mniejszy nacisk kładzie się na klatkę piersiową - która podobno zbyt rozbudowana może przeszkadzać. Oczywiście priorytetem są ramiona, biceps, przedramiona, mięśnie palców. Tak więc trening musi być pod nie ustawiony. Możesz więc wykonywać ćwiczenia kulturystyczne z hantlą, sztangą, podciągania, ale oczywiście najlepsze są te symulujące walkę.

Jest to temat bardzo szeroki, dlatego polecam Ci stronę na której znajdziesz wszystko:

http://www.armpower.net/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nogi? Nie, na nogach nalezy oszczędzać :) Służą one jedynie o 'koordynacji' i wielu armwrestlerów zrzuca kilogramy właśnie na nogach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak to fakt, zgadzam sie z tobą. Arm wrestlerzy oszczędzają i na nogach i na klacie jeśli chodzi o masę. Ale chodziło mi nie tyle o masę co o siłę, po prostu nie jasno to napisałem. Silne nogi są wbrew pozorom bardzo ważne, w sportowej wersji siłujesz się na stojąco, więc nogi muszą być mocne by pomóc balansować całym ciałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kiedys czytalem zeby dobrze sie silowac na rece trzeba miec dobre wyrobione miesnie calej reki biceps triceps przed ramie a nawet bary

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@virus: pewnie to była jakaś naukowa praca?

bo, cholera, nigdy nikt by się nie domyślił, żeby w armwrestlingu przydawał się biceps, triceps, 'przed ramię' (w razie czego - pisz razem) czy NAWET BARY! x.O

przecież to jest oczywiste, więc po co tak pisać?

więc ja może pomogę.

cytat z forum sfd.pl

W tym temacie chciałem napisać co pracuje podczas siłowania się, żeby każdy sobie uświadomił jaki to złożony sport i jakie mięśnie należy wzmocnić

Zaczne od poczatku:

1. Palce- odgrywaja bardzo wazna role w armwrestlingu, poniewaz pomagaja obronic sie przed atakiem przeciwnika za pomoca techniki "w GÓRĘ" (Top Roll). Jednoczesnie pomagaja przy zastosowaniu dokladnie tej samej techniki walki.

2. Nadgarstek- jesli bedzie odpowiednio wytrzymaly i silny, uniemozliwia przeciwnikowi zaatakowanie górą. Jednoczesnie obrocenie go na zewnatrz spowoduje wygiecie nadgarsta przeciwnikowi, natomiast zaginajac go do wewnatrz pozwala zawinac przeciwnika na tzw. "HAKA" (potocznie łyszka).

Tak naprawde w zawodowym siłowaniu na rece nadgarstek jest jedynym ruchomym członem calego ramienia, poniewaz jego energiczne odgiecie ukierunkowuje atak, natomiast kont pomiedzy bicepsem a przedramieniem w zasadzie powinien i zostaje w tej samej odleglosci, nie ma czegos takiego jak walka sama reka-walczymy calym cialem pochylajac sie i uginajac na nogach...

3. Przedramiona- szczegolnie zaangazowana jest wewnetrzna czesc przedramienia, zewnetrzna bierze znikomy udzial. Silne przedramie to polowa sukcesu!!

4. Przyczepy- nie wiedziałem czy zaliczyc je do przedramion czy do bicepsow, a wiec rozgranniczylem calkiem : hehe To spojenie sciegien w lokciu odgrywa istotna role podczas walki w HAK. Silny przyczep pozowli przetrzymac atak przeciwnika i rozpoczac kontraatak, rowniez w koncowej fazie walki pozwala dobic przeciwnika do poduszki bocznej stolu. Ta czesc reki jest najczesciej narazona na kontuzje i najczesciej nadrywa sie. Cierpia na to Tenisisci oraz Bejsbolisci... Naderwanie uniemozliwia wykonanie energicznego ruchu reki w bok, rzucenia kamienia, szarpniec wszelkiego rodzaju itp. Leczenie nie jest skomplikowane, ale o tym napisze w osobnym dziale...

5. Bicepsy- ustawione w pozycji młotkowej pozwalaja poprzez naciaganie na siebie zaatakowac GÓRĄ i rozciagnac kont przeciwnikowi. Zakrecony jest zawsze wtedy, kiedy zawodnik walczy w HAK. Nieukrywam ze bez silnego bicepsa nie ma czego szukac w tym sporcie, poniewaz przy kazdej technice bierze on bezposredni udzial!!

6. Tricepsy- rowniez sa zaangazowane, poniewaz w pomencie kiedy zawodnik atakuje w TRICEPS to logiczne ze ich wlasnie uzywa hehe Jest to atak calym cialem w bok posuwajac lekko reke do przodu dzieki masie ciala i sile tricepsow. Trudna technika i malo uzywana.

7. Barki- podczas dlugiej walki w HAKU zawodnik potrafi sie umiejetnie zastawiac barkiem i takie blokowanie daje mu dodatkowa sile do walki. Czesto po wyczerpujacej walce tego typu zawodnicy na drugi dzien maja ostre zakwasy w barkach . Pracuja rowniez podczas walki GÓRĄ oraz w TRICEPS.

8. Klatka piersiowa- nadmiernie rozrosnieta utrudnia wlasciwe ustawienie reki blisko ciala zostawiajac "LUKĘ". Pracuje jak wszystkie pozostale miesnie w armwrestlingu w roznym stopniu, zalezy to oczywiscie od doboru techniki walki.

9. Plecy- wazna partia!! Jak by sie wydawalo tak w pierwszej chwili ze ma malo z tym doczynienia, jednak jest nieco inaczej. Dzieki silnym plecom mozna przyciagnac reke do ciala rozciagajac kont przeciwnika. Przy ataku w GORE jest wrecz obowiazkiem miec silne plecy. HAKowcy tez pracuja plecami.

10. Brzuch i dolna partia plecow (grzbiet)- Pracuja przy samej walce.

11. Nogi- podczas walki ugina sie je, natomaist nie jest wcale potrzeba sila nog. Wrecz stara sie kazdy armwrestler zaoszczedzic kg nie budujac masy miesniowej nog.

To chyba juz wszystko

milej lektury

pozdrawiam i jesli ma ktoc cos do powiedzenia to prosze pisac!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a tu drugi post, już z treningiem. również z forum sfd.pl

i od razu administrację przepraszam za dwa posty pod sobą, ale chciałem to rozdzielić x)

Poniedzialek

1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 5x 6-8 powtórzeń

2.Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 5x 6-8 powtórzeń

3.Pompki na poręczach z obciążeniem na pasie 5x 10-12 powtórzeń

Wtorek

4.Podciąganie ciężaru na biceps, chwytem młotkowym z wykorzystaniem pasu judo i wyciągu. (

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten plan jest zbyt intensywny dla kogoś kto dopiero zaczyna trening arm wrestlingowy. Narobi sobie chłopak więcej szkód niż pożytku.

Co do virusa, to gość po prostu zostawia reklamę. Tak jak ja, tyle, że przynajmniej takich głupot nie piszę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz