Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1210041 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

Socjologia.

Wszystko na temat studenckiego, często pieskiego życia ;)

Socjologia.

Nieprzeczytany postprzez anot » 10 Lut 2010, 16:09

W prawdzie jestem dopiero w 2 klasie technikum, ale powoli zaczynam myśleć - co dalej?
Myślałam o socjologi, ale... No właśnie. Tu i tam słyszę, że to nieopłacale, niepotrzebne i tak dalej. Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat tego kierunku, co sądzicie? A, no i z czego najlepiej powinnam zdawać maturę. Pytam za wczasu, bo pewnie jeszcze kilka razy zmienie zdanie.
Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję. ;)
Im mniej wiesz, tym lepiej śpisz.

Awatar użytkownika
anot
Moderator

• Pochwały:17

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Socjologia.

Nieprzeczytany postprzez Sylala » 10 Lut 2010, 16:18

Też jeszcze jestem w szkole średniej, więc o socjologii niewiele mogę Ci powiedzieć.
Natomiast, jeżeli chodzi o dobór przedmiotów maturalnych, to najlepiej, żebyś sprawdziła na stronie wybranej przez siebie uczelni, bo każda ma inne kryteria, progi punktowe, wagę etc.
"Zaiste, jak mawiał król Dezmod, zaglądnąwszy po skończonej potrzebie do nocnika: „Rozum nie jest w stanie tego ogarnąć”."

Andrzej Sapkowski

Sylala

• Pochwały:32

Socjologia.

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 10 Lut 2010, 16:18

Awatar użytkownika
mgirl

Re: Socjologia.

Nieprzeczytany postprzez Bourne » 10 Lut 2010, 16:23