Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1235348 postów.

Śmieszne obrazki

Zobacz nieprzeczytane posty

Obozy konne (kuj-pom)

Jeśli interesujesz się sportem, kibicujesz jakiemuś zespołowi, osobie, to możesz tutaj o tym napisać :)

Obozy konne (kuj-pom)

Nieprzeczytany postprzez anaarchia » 16 Cze 2011, 20:43

Cześć!!!
Zapewne część z was interesuje się końmi oraz marzy aby wyjechać na obóz konny. Ze względu na to że koszty tego są duże rezygnujecie..
Chciała bym abyście podali znane wam stadniny które prowadzą obozy 7 dniowe, jak znacie to podawajcie cenę i krótki opis jak tam jest i czy uczą skoków.
Ps. Jeżdżę od 5-6lat, czyli można powiedzieć że jeżdżę dobrze.
Pozdrawiam!!

anaarchia

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Obozy konne (kuj-pom)

Nieprzeczytany postprzez Infini » 17 Cze 2011, 00:36

Bardzo polecam stadninę w Leźnie:)
Byłam tam na obozie jeździeckim wiele lat temu, ale jak widzę - konie te same. Pewnie organizacja też. Niesamowite wspomnienia, wiele się nauczyłam, no i pierwszą poważną glebę z konia zaliczyłam właśnie w Leźnie:D
http://www.lezno.pl/Obozy_jezdzieckie/a ... styka.html

Jeżeli byłabyś zainteresowana i chciałabyś znać szczegóły odnośnie koni/organizacji, to daj znać (;
Przed seksem mężczyzna nie myśli jasno, a kobieta tak. Po seksie sytuacja się odwraca. Męzczyzna myśli jasno, a kobieta nie.

Awatar użytkownika
Infini
Przyjaciel

• Pochwały:9

Obozy konne (kuj-pom)

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 17 Cze 2011, 00:36

Awatar użytkownika
mgirl

Obozy konne (kuj-pom)

Nieprzeczytany postprzez johanneskate » 17 Cze 2011, 07:28

Jest takie miejsce na trasie między Włocławkiem a Toruniem. Na pasie od strony Włocławka. Tanio w miarę, nie podam nazwy, później poszukam.