Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1235347 postów.

Śmieszne obrazki

Zobacz nieprzeczytane posty

Nabór elektroniczny szkoła ponadgimnazjalna problem.

Wszystko co tyczy się nauki w szkole gimnazjalnej :]

Nabór elektroniczny szkoła ponadgimnazjalna problem.

Nieprzeczytany postprzez MacioraiKnur » 20 Kwi 2011, 17:00

Witam, jestem uczniem gimnazjum w woj. Łódzkim i nie mogę się zalogować na stronie: lodzkie.edu.com.pl , wpisuje login i hasło jaki miałem podany na kartce ze szkoły , nie mogę się zalogować wpisuje poprawnie tego jestem pewien ( sprawdzałem wszystko co mogło by zaszkodzić logowaniu z mojej strony) Problem najwyraźniej leży po drugiej stronie (lodzkie.edu.com.pl) Proszę o pomoc w tej sprawie. Zostało kilka dni do końca logowania, więc jest to sprawa nie cierpiąca zwłoki. Nie wiem czy jeśli z logowaniem jest coś nie tak, to czy będzie można się zarejestrować "na sucho" tzn. zanieść podanie bez logowania. PROSZĘ O POMOC !!!
Napisałem maila do szkoły, jutro zadzwonię. Choć wina leży trochę też po mojej stronie bo zwlekałem z rejestracją ale czasu nie cofnę. BŁAGAM WAS DOBRZY LUDZIE POMÓŻCIE !!!!!! Z góry dzięki :*
Ostatnio edytowany przez Liszka, 21 Kwi 2011, 09:57, edytowano w sumie 1 raz
Powód: caps w temacie.

MacioraiKnur

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

NABÓR ELEKTRONICZNY SZKOŁĄ PONADGIMNAZJALNA PROBLEM !!!!!

Nieprzeczytany postprzez Nomirien » 20 Kwi 2011, 17:10

Zadzwoń do nich, to jest najlepsze rozwiązanie. Mógłbyś poszukać też na forum tamtej szkoły, może ktoś miał podobne problemy. Powodzenia :).
Nie wystarczy pokochać,
trzeba jeszcze umieć wziąć tę miłość w ręce i przenieść ją przez całe życie.

Awatar użytkownika
Nomirien

• Pochwały:3