Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1380597 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Każdy z nas ma jakiś problem, którego nie potrafi albo nie wie jak go rozwiązać. Jeżeli coś Cię trapi, nie krępuj się pisz otwarcie... na pewno ulży Ci na sercu.

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Justynka=) » 27 Wrz 2008, 16:38

Cześć :) Niewiem,czy dobry dział wybrałam,ale liczę na parę cennych rad od bardziej doświadczonych ode mnie osób..No więc od początku ;-)
Mam 16 lat,poszłam teraz do nowej szkoły. Pewnego dnia zobaczyłam na korytarzu fajnego chłopaka..I dosłownie mnie ,,wzięło" :). Wiem,że ten chłopak jest ode mnie o rok starszy hmm i to niestety wszystko:) Czasem łapie jego wzrok,ale co to może znaczyć...Może macie jakieś rady na zwrócenie na siebie uwagi??:)) Byłabym bardzo wdzieczna,zawsze coś się przyda wiedzie,bo na tzw,,Flircie'' wogóle się nie znam ;-) Z góry bardzo bardzo dziękuję za odpowiedzi ;*;*

Justynka=)

  • Posty:27
  • Rejestracja:30 Gru 2006
  • Miejscowość:Głubczyce
  • Wiek:21

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez enchanted » 27 Wrz 2008, 18:30

mam taką samą sytuację, i też niewiem co robić;)

enchanted

  • Posty:6
  • Rejestracja:27 Wrz 2008
  • Płeć:Kobieta

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 27 Wrz 2008, 18:30

Awatar użytkownika
mgirl

Online

  • Posty:4367
  • Rejestracja:27 Wrz 2008
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:18

Re: Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Tsuki » 27 Wrz 2008, 19:09

Mam podobnie, jednak moja sytuacja wygląda troszkę inaczej, ponieważ chłopak jest starszy o 2 lata i doskonale zna moich przyjaciół, często widzę, że patrzy w moim kierunku i uśmiecha się :P U mnie na szczęście to On się pierwszy odezwał, zagadał do mnie ;D
A Tobie co mogę radzić? :> Uśmiechać się.! :D To podstawa ;)
A może zagadaj czasem do niego? :> Zapytaj co u niego itp. xD Albo może dyskretnie wypytaj kumpele którąś, może go akurat zna? :D A ja nie to też możesz na jakimś portalu zapewne go znaleźć xD i może tam gg będzie podane ;DD Tylko skoro go nie znasz, to może się okazać, że równie dobrze ma dziewczynę. Nie wiem co Ci radzić :D Teraz już wymyślam :D Ale tak jak mówię UŚMIECH ^^


Ah.. przypomnialo mi sie jak dobry kolega mi dawal rady co do chlopakow ^^ Delikatny makijaz - bo raczej wolą zobaczyć naturalną dziewczynę :P i hmm.. uśmiechniętą i nie robić z siebie wariatki xDDD

Powodzenia życzę x)
'Nie przejmuj się, maleńka...Poniosą Cię na rękach, w objęciach i możesz czuć się wielka, wielka...'

Awatar użytkownika
Tsuki

  • Posty:594
  • Rejestracja:22 Gru 2007
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:23

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez onaszalona » 28 Wrz 2008, 06:09

Justynka=) napisał:Mam 16 lat,poszłam teraz do nowej szkoły. Pewnego dnia zobaczyłam na korytarzu fajnego chłopaka..I dosłownie mnie ,,wzięło" :). Wiem,że ten chłopak jest ode mnie o rok starszy hmm i to niestety wszystko:) Czasem łapie jego wzrok,ale co to może znaczyć...Może macie jakieś rady na zwrócenie na siebie uwagi??:)) Byłabym bardzo wdzieczna,zawsze coś się przyda wiedzie,bo na tzw,,Flircie'' wogóle się nie znam ;-)

jakbym siebie przed rokiem słyszała haha, dosłownie tak samo się zaczęło :wink: nie polecam ale ja zrobiłam wtedy tak, on i jak byliśmy na rozszerzonej matmie więc gdy obczaiłam go na przerwie i stanęłam obok niego udając że się uczę i (żal) ni z tego ni z owego poprosiłam go czy nie mógłby mi wytłumaczyć zadania, przyznam że bł zaskoczony :mrgreen: ale wszystko mi wyjaśnił a ja miałam potem pratekst do rozmowy no i oczywiście następnego dnia musiałam mu podziękować, tak powoli się między nami zaczynało. No i przyznam że na dyskotece szkolnej już nie tańczyłam sama. szkoda że tak szybko się skończyło.

Nie wiem co Ci poradzić najlepiej zagadaj do Niego bo inaczej się nie 'stykniecie' choć nic nie wiadomo, a może macie jakis wspólnych znajomych?

Awatar użytkownika
onaszalona

  • Posty:4564
  • Rejestracja:25 Maj 2008
  • Miejscowość:Wrocław
  • Pochwały:3
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:23

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez absentia » 28 Wrz 2008, 06:21

jakbym siebie przed rokiem słyszała haha, dosłownie tak samo się zaczęło


Czyżbyśmy wszystkie przechodziły ten etap? ; )
Miałam niemalże identyczną sytuacje, chłopak starszy o rok, nie znałam go kompletnie, ale jakoś tak przypadł mi do gustu. Szczerze to bardzo długo nie wiedziałam, ani jak zagadać, ani co robić więc pomyślałam, że znajdę go w internecie, że na pewno ma konto na jakiejś stronie czy coś. No i znalazłam go, wysłałam wiadomość i tak się zaczeło, wymieniliśmy się numerami gg itd. Uhh rozmarzyłam się, a to było tak dawno temu ; )

Justynka=), zobaczysz, że jeżeli zrobisz pierwszy krok, wszystko pójdzie 'z górki', musisz tylko ruszyć wyobraźnie i poznać chłopaka, zapewne jest tego warty.
Through the storm we reach the shore,
You give it all but I want more,
And I'm wait for you...

<3


Awatar użytkownika
absentia

  • Posty:1562
  • Rejestracja:17 Cze 2007
  • Miejscowość:Szczecin
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:23

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Hard Candy » 28 Wrz 2008, 06:35

Nie pochwalam tekstów w stylu "hej mały popatrz na te skały" ;]
Bądź sobą, uśmiechaj się dużo, mrugnij do niego, staraj się być w zasięgu jego wzroku. I tyle ;]
widzimy dziś inaczej
i słyszymy szerzej

Awatar użytkownika
Hard Candy
Administrator

  • Posty:5829
  • Rejestracja:22 Sie 2008
  • Pochwały:40
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:20

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Justynka=) » 28 Wrz 2008, 07:15

Dziękuję za odpowiedzi :) Czyli mam być naturalna,uśmiechnięta,poprostu dać dobre wrażenie :) Myślę,że wiele osób przez ten etap przechodziło co my :D No to teraz troche odwagi i do roboty jutro w szkole...;):) hehe xD

Justynka=)

  • Posty:27
  • Rejestracja:30 Gru 2006
  • Miejscowość:Głubczyce
  • Wiek:21

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Miszcz_ » 28 Wrz 2008, 07:19

Justynka=) napisał:Czyli mam być naturalna,uśmiechnięta,poprostu dać dobre wrażenie :)


Dokładnie
I pamiętaj o schludnym wyglądzie

Awatar użytkownika
Miszcz_
Absolwent

  • Posty:4309
  • Rejestracja:20 Kwi 2008
  • Pochwały:2
  • Płeć:Kobieta

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Justynka=) » 28 Wrz 2008, 07:59

Bede pamietac ;) Thx

Justynka=)

  • Posty:27
  • Rejestracja:30 Gru 2006
  • Miejscowość:Głubczyce
  • Wiek:21

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Miszcz_ » 28 Wrz 2008, 08:41

Justynka=), powodzenia życze ; **

Awatar użytkownika
Miszcz_
Absolwent

  • Posty:4309
  • Rejestracja:20 Kwi 2008
  • Pochwały:2
  • Płeć:Kobieta

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Justynka=) » 28 Wrz 2008, 09:49

dzięki ^^ ;)

Justynka=)

  • Posty:27
  • Rejestracja:30 Gru 2006
  • Miejscowość:Głubczyce
  • Wiek:21

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Fragile » 28 Wrz 2008, 15:57

Widzę, ze już poradzili Ci. Zdaj Nam jutro relację xD
Don't let me down.

Awatar użytkownika
Fragile
Absolwent

  • Posty:2672
  • Rejestracja:31 Lip 2008
  • Pochwały:8
  • Płeć:Kobieta

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez Sebo » 29 Wrz 2008, 02:07

ona*-*mistrz*-* napisał:I pamiętaj o schludnym wyglądzie

tzn. duży dekolt ;p
patrz na niego zalotnie, wymień uśmiech, spojrzenie
Love, passion, music......Trance!!!!!
Trance..Not Just Music - It's a state of mind
Image

Awatar użytkownika
Sebo
Przyjaciel

  • Posty:3796
  • Rejestracja:31 Paź 2005
  • Miejscowość:Wrocław/Legnica
  • Pochwały:22
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wiek:28

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez enchanted » 29 Wrz 2008, 05:14

hehe widze, że nie tylko ja mam taki problem bo tu kilka osób już to przeszło;) proszę o radę w wątku " jak zagadać do faceta", pare osób dało mi radę ale im więcej tym bardziej sie może udać;)



życzę powodzenia oczywiście:)

enchanted

  • Posty:6
  • Rejestracja:27 Wrz 2008
  • Płeć:Kobieta

Jak zwrócić na siebie uwagę nieznajomego?:)

Nieprzeczytany postprzez SpiderWoman » 29 Wrz 2008, 10:51

Proste pytanie "Wiesz może która godzina?" albo "masz może czarny długopis? " ;D
___________________________________
Oddam banana za strój Batmana__

Awatar użytkownika
SpiderWoman

  • Posty:187
  • Rejestracja:25 Wrz 2008
  • Miejscowość:Byczyna
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:21

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
    Ostatni post

Wyświetlanie

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron
Do góry