Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1384935 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

JAk przeprosic dziewczyne?

Masz problem w miłości? Nie wiesz jak rozwiązać wstydliwą kwestię związaną z seksem? Pisz tutaj, chętnych do pomocy nie brakuje.

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Onelove » 26 Mar 2008, 16:46

Witam wszystkim postaram sie wam opowiedziec pewna historie,ktora zaczela sie poltora roku temu na wycieczce szkolnej.
W mojej Klasie byla pewna dziewczyna ktora bardzo mi sie podobala lecz nigdy z nia nie rozmawialem,az do tej wycieczki,na której zaczelismy sie wyglupiac i duzo razem rozmawiac mialem,wtedy dziewczynie,ktora bardzo kochalem lecz w wakacje nie ukladalo na mnie sie i zerwala ze mna.Dziewczyna z klasy juz traktowalem jako przyjaciolke,a ona mnie jako przyjaciela(Choc pisaliśmy tylko dużo sms) zaczol sie rok szkolny wyglupialismy lecz druga kumpela juz tak do mnie podbija od dawna byla zazdrosna(Choc nigdy jej to nie przeszkadzalo) o nia i robila mi akcje ze traktuje ja jak dziwka przeprosilem wybaczyla az (niby zrobilem to znow) moje przeprosiny byly daremne i wszystko sie skonczylo po miesiacu,gdy olałem tamtą dziewczyne no juz w sumie wszystko szlo w dobra strone ale na imprezie prawie trafilem do lozka z inna Kobieta na jej oczach(Bylem niezle napruty) po dwoch dniach dopiero zrozumialem ze sie w niej sie zakochalem byla nastepna impreza u:cenzura:alem sie jak stodola i zaczolem rozmawiac z kumplem na jej temat to on powiedzial ze jak jej nie powiem co do niej czuje to on zrobi to za mnie tlumaczylem ze nie w tym stanie i w ogole lecz poszedl do niej po 30min ona przybiegla do mnie i powiedzialem jej wszystko placzac ona tak samo po czasie dowiedzialem sie ze ona takze mnie Kochala ale przez moje akcje (niby te uczucie zgaslo) pisalem do niej sms ze przepraszam jaka jest dla mnie wazna ona odpisywala ze ma to w :cenzura:e ze sam sobie zasluzylem itd,itp. Powiedziala swojej kumpelce ze jak bym sie staral to dala by mi szanse robie to juz z dwa miesiace tyle to trwa od momentu kiedy zrozumialem ze ta osobe wlasnie kocham prosze o pomoc,bo nie wiem jak mam ja przeprosic co robic. Ani zemna nie rozmawia ani nic.Ja juz nie moge .Gdy ze soba rozmawialismy jej i mi drzal glos prosze o wielka pomoc,bo ona jest naprawde dla mnie wazna i strasznie cierpie

Onelove

  • Posty:7
  • Rejestracja:26 Mar 2008

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Re: JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez zasmucony1989 » 26 Mar 2008, 17:45

1. Kup kwiaty (koniecznie białe róże bo trudniej zdobyć niż czerwone i to powinna docenić poza tym oznaczają czystą miłość, niewinność itp. wiec jeśli zna symbolike kwiatów (a tego pewnie nie wiesz) to tym lepiej dla Ciebie :P ).
2. Ładnie się odpieprz żeby jej sie spodobać.
3. Pojedź do niej do domu... (czy z uprzedzeniem czy bez to już Twoja decyzja bo jak powiesz ze przyjedziesz moze Cie spławić).
4. Rzuć się przed nią na kolana i przepros po trzykroć obiecując że nigdy więcej żadnych imprez i to wszystko z miłosci do Niej. Że Ona jest ważniejsza niż kumple, imprezy, alko a co najważniejsze inne dziewczyny. Błagaj o ostatnią szansę. Powiedz jej ze to może być wspaniały związek i że będziesz sie starał żeby tak własnie było. Że byłeś głupi tak się zachowując.

Oczywiście nie gwarantuje ze się zgodzi bo troche czasu minęło... Mogła się już wyleczyć przecież.
Poza tym jeśli widziała że z jakąś chciałes iśc do łóżka to to jest już porażka totalna :?

Jeśli to nie poskutkuje poprostu pokaż jej to przez następne dni, tygodnie że naprawde się zmieniłeś i jak bardzo CI na niej zależy. Jeśli się przeprosi to też musisz jej to pokazywać :wink:

zasmucony1989

  • Posty:18
  • Rejestracja:15 Lut 2008

Re: JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 26 Mar 2008, 17:45

Awatar użytkownika
mgirl

Online

  • Posty:4367
  • Rejestracja:15 Lut 2008
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:18

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez eVVil » 26 Mar 2008, 17:50

jest tu ktoś, kto mógłby mi nieco rozjaśnić o co tutaj chodzi? nie rozumiem, z którą wylądowałeś prawie w łóżku, z którą zerwałeś, z którą chciałbyś być i którą przeprosić. czy ta, którą nazwałeś dziwką to ta sama, którą kochałeś?
hit the ground, baby, hit the ground and run.

Awatar użytkownika
eVVil

  • Posty:2472
  • Rejestracja:24 Maj 2007
  • Pochwały:3
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:21

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Ereszkigal » 26 Mar 2008, 17:51

zasmucony1989 napisał:Rzuć się przed nią na kolana i przepros po trzykroć obiecując że nigdy więcej żadnych imprez i to wszystko z miłosci do Niej. Że Ona jest ważniejsza niż kumple, imprezy, alko a co najważniejsze inne dziewczyny. Błagaj o ostatnią szansę. Powiedz jej ze to może być wspaniały związek i że będziesz sie starał żeby tak własnie było. Że byłeś głupi tak się zachowując.

Jakie to żałosne ...

Po prostu pokaż że Ci na niej zależy, staraj się o rozmowę i wyznaj co tak na prawdę czujesz.
"Obawiać się trzeba nie tych, co mają inne zdanie, lecz tych, co mają inne zdanie, lecz są zbyt tchórzliwi, by je wypowiedzieć."

Awatar użytkownika
Ereszkigal
Absolwent

  • Posty:3084
  • Rejestracja:11 Kwi 2007
  • Pochwały:4
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:25

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez zasmucony1989 » 26 Mar 2008, 18:06

Ereszkigal napisał:Jakie to żałosne ...

Po prostu pokaż że Ci na niej zależy, staraj się o rozmowę i wyznaj co tak na prawdę czujesz.


Są rzeczy kiedy zwyczajna rozmowa nie da zamierzonego efektu o który moglibyśmy się starać w inny sposób (jeśli wogóle do niej dojdzie). Dla Ciebie może i to jest żałosne ale dla innych wręcz przeciwnie. (Większosć dziewczyn nawet by chciała żeby tak je przepraszano :/ i to jest dopiero żałosne)

Postaw się teraz w sytuacji tej dziewczyny... Widzisz na większości imprez naprutego gościa (do którego coś czujesz). Widzisz ze kręci z innymi laskami a z jedną mało nie poszedł do łóżka. Potem na imprezie przychodzi do Ciebie jego kumpel i mówi że tamten gość Cie kocha (nie było by CI głupio?? przykro??) Czy jak by przyszedł ten gosć jak gdyby nigdy nic, bez przeprosin, bez jakiegokolwiek większego wysiłku i chciał poprostu pogadać... dała byś mu tą szansę?? (jeśli tak to zaliczasz się do tych nielicznych dziewczyn, które by tak zrobiły. I jestem pełen podziwu). Większosc myślę że dała by sobie spokój...

zasmucony1989

  • Posty:18
  • Rejestracja:15 Lut 2008

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Adele » 26 Mar 2008, 18:36

Ta historia dotyczy
A) jednej dziewczyny
B) dwóch dziewczyn
C) trzech dziewczyn
D) jakaś inna odpowiedź.
Nie rozumiem...Naprawdę. I nie rozumiem też tego za , co ją przepraszać?
W każdym razie radzę ci abyś nie nadużywał słowa"przepraszam", bo ono po jakimś czasie traci swoją moc.
.Po bezsennej nocy papieros ma smak złowieszczy.

na szczęście rodzice mi dali
łatwopalne ciało

Awatar użytkownika
Adele

  • Posty:1701
  • Rejestracja:13 Mar 2008
  • Miejscowość:Toruń
  • Pochwały:6
  • Płeć:Kobieta

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Ereszkigal » 26 Mar 2008, 19:04

zasmucony1989, Tak porozmawiałbym z nim i wysłuchała jego racji, potem prawdopodobnie naplułabym mu w twarz. Chyba, że przedstawiłby wiarygodne argumenty wtedy łaskawie zgodziłbym się na to byśmy zostali znajomymi. Jeśli łaziłby za mną i marudził jak to on mnie kocha i jeszcze przyszedł z różami na pewno nie otworzyłbym mu drzwi.
"Obawiać się trzeba nie tych, co mają inne zdanie, lecz tych, co mają inne zdanie, lecz są zbyt tchórzliwi, by je wypowiedzieć."

Awatar użytkownika
Ereszkigal
Absolwent

  • Posty:3084
  • Rejestracja:11 Kwi 2007
  • Pochwały:4
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:25

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Oppressionist » 26 Mar 2008, 19:19

kwiatki bede najlepsze!! :lol:

//ograniczyłam liczbę wykrzykników. Dwa stanowczo wystarczą. Poza tym- na przyszłość- może lepiej powiedzieć coś więcej?/ czarna

Awatar użytkownika
Oppressionist

  • Posty:23
  • Rejestracja:24 Mar 2008
  • Miejscowość:www.oppressionist.fotka.pl
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:24

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Onelove » 26 Mar 2008, 19:59

Adele ta historia dotyczy jednej dziwczyny odpowiedzialem historie jak wszystko przebiegało ze teraz mam wielka lipe u niej :( Jestem swiadom swoich poczynan wiem ze zle zrobilem

Onelove

  • Posty:7
  • Rejestracja:26 Mar 2008

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Waszka<3 » 26 Mar 2008, 21:18

Mysle ze jak bedziesz nalegal i pokzaywal ze Ci na niej zalezy to ze Ci w koncu wybaczy .Przeciez nie kazda dziewczyna jest az tak strasznie stanowcza.
Moze w konu zmieknie i zycze Ci tego ...

Sprobuj tekstu... ¨prosze daj mi ostatnia sznse, postaraj sie mnie zrozumiec nie chcialem zeby tak wyszlo ¨

Kwiatki , moze spacer ... Napwno patrz jej prosto w oczy ...

Trzymam kciuki ze sie uda ...


POZDRAWIAM ;)

Waszka<3

  • Posty:14
  • Rejestracja:26 Mar 2008
  • Miejscowość:Krakow
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:23

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Adele » 26 Mar 2008, 21:25

W takim razie.
Onelove napisał:pisalem do niej sms ze przepraszam

to na pewno nie jest dobry pomysł. Tchórzostwo, jakbyś nie mógł jej spojrzeć w twarz.
No tak jak pisały dziewczyny
Waszka<3 napisał:Kwiatki , moze spacer ...

Ereszkigal napisał:Po prostu pokaż że Ci na niej zależy, staraj się o rozmowę i wyznaj co tak na prawdę czujesz.

...no tyle.
Teraz już troszkę za późno na czarowanie.
.Po bezsennej nocy papieros ma smak złowieszczy.

na szczęście rodzice mi dali
łatwopalne ciało

Awatar użytkownika
Adele

  • Posty:1701
  • Rejestracja:13 Mar 2008
  • Miejscowość:Toruń
  • Pochwały:6
  • Płeć:Kobieta

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez noska18 » 26 Mar 2008, 21:36

ojjj trudna sytuacja współczuje:(

Ale mam nadzieje że uda Ci się i że Ci wybaczy ale jeśli tylko Ty naprawde chcesz się zmnienić!

Musisz jej pokazać tą zmiane! Nie chodź na imprezy/zapraszaja ją na spacery próbuj rozmawiać z nią. Jak nie będzie chciała iść nigdzie z Toba to poproś ją i powiedz że ttylko jak koledzy, że chociaż ze względu na to co was łączyło...
mam pytanie ile z nią byłeś i czy chodzicie do tej samej szkoły?

noska18

  • Posty:8
  • Rejestracja:26 Mar 2008
  • Płeć:Kobieta

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez eVVil » 26 Mar 2008, 21:58

Waszka<3 napisał:Sprobuj tekstu... ¨prosze daj mi ostatnia sznse, postaraj sie mnie zrozumiec nie chcialem zeby tak wyszlo ¨

Kwiatki , moze spacer ... Napwno patrz jej prosto w oczy ...



jakby mi facet wyjechał z takim tekstem, żebym mu dała ostatnią szansę, to by mnie już więcej nie zobaczył.
nienawidzę OSTATNICH SZANS dlatego, że po prostu zawsze to się mówi, a to jest beznadziejne. tym bardziej tracisz zaufanie osoby, której to powiedziałeś jak popełnisz ten sam błąd. bo jeżeli chłopak nie chciał, żeby tak wyszło, to jak chciał żeby wyszło nazywając dziewczynę dziwką czy coś? i na pewno na miejscu faceta nie prosiłabym o zrozumienie, bo zapewniam, że einstein by nie zrozumiał. o. z kwiatkami nie przesadzaj, bo to jest taki głupi chwyt. co do tych oczu. tu się zgadzam.
hit the ground, baby, hit the ground and run.

Awatar użytkownika
eVVil

  • Posty:2472
  • Rejestracja:24 Maj 2007
  • Pochwały:3
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:21

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez Onelove » 26 Mar 2008, 22:24

Słuchajcie nie powiedziałem do niej "dzi*wka" tylko tak sie poczula,gdy ja latałem od niej do drógiej tak mi powiedziała.Przedtem jej to nie przeszkadzalo tylko po czasie zrobiła mi taką akcje

Onelove

  • Posty:7
  • Rejestracja:26 Mar 2008

JAk przeprosic dziewczyne?

Nieprzeczytany postprzez eVVil » 26 Mar 2008, 22:27

mhm. to trzeba na następny raz pisać jaśniej, bo ja około 80% z twojego głównego posta nie rozumiem. skoro tak się poczuła, no to prawie to samo. i dokładnie chodzi o to samo, co napisałam wcześniej.
hit the ground, baby, hit the ground and run.

Awatar użytkownika
eVVil

  • Posty:2472
  • Rejestracja:24 Maj 2007
  • Pochwały:3
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:21

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
    Ostatni post

Wyświetlanie

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Do góry