Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1210461 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

gdzie studiujecie

Wszystko na temat studenckiego, często pieskiego życia ;)

gdzie studiujecie

Nieprzeczytany postprzez rita » 06 Sie 2006, 14:27

Wiem, ze sa na forum osoby, które już sa na studiach.
Chciałam żebyście się podzielili doświadczeniami z uczelni z innymi forumowiczami ^_^
Gdzie studiujecie, co i czy nie załujecie tego wyboru?

To moze będe pierwsza :wink:

gdzie:Studiuję w Poznaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza
kierunek: chemia
nauka: szczerze mówiąc, jest cięzko! dużo nauki, ciągłe kolokwia( praktycznie w każdy dzień i jak jest jedno dziennie to można się cieszyć), na pierwszym roku straszny przesiew
ludzie:moja grupa jest rewelacyjna,świetnie tez dogadujemy się z innymi z roku! co jakiś czas organizujemy ze znajomymi wspólne wypady na piwko i karaoke :rotfl:

a jak u Was? :mrgreen:
To co było kiedyś dzisiaj już się nie odstanie .

Awatar użytkownika
rita

• Miejscowość:poznań

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Nieprzeczytany postprzez Sebo » 15 Sie 2006, 12:51

gdzie Wrocław Wyższa Szkoła Bankowa
kierunek Zarządzanie i Marketing specjalizacja Zarządzanie i Organizacja w biznesie
nauka może być jest ciężko strasznie dużo osób zrezygnowało po pierwszym semestrze i jeszcze więcej po drugim no ale w końcu szkoła ma renome ;)
ludzie w sumie studia zaoczne i dużo starszych osób koło 30 lat i więcej ale ogólnie grupa jest spoko :)
Love, passion, music......Trance!!!!!
Trance..Not Just Music - It's a state of mind
Image

Awatar użytkownika
Sebo
Przyjaciel

• Miejscowość:Wrocław/Legnica
  • Pochwały:22

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 15 Sie 2006, 12:51

Awatar użytkownika
mgirl