Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1234878 postów.

Śmieszne obrazki

Zobacz nieprzeczytane posty

Filologia angielska za trudna dla przeciętniaka?

Wszystko na temat studenckiego, często pieskiego życia ;)

Nieprzeczytany postprzez adventure » 17 Sty 2012, 22:04

Witam Wszystkich!
Studiuję teraz jeden kierunek - ciekawy, lecz uważam, że nie przyszłościowy. Już połowa za mną. Nie w tym tkwi problem, a w tym ze mam juz 20 lat, a dalej nie wiem co chce w życiu robić.

Język angielski zaczął interesować mnie kilka lat temu i to wtedy wzięłam się za jego porządniejszą naukę. Lecz liceum sie skonczylo - ja nie mialam odwagi isc na filologię i poszłam na coś innego. Angielski wciąż mnie fascynuje i to bardzo - choć wiem ze jestem na poziomie średniozaawansowanym. Byłoby baaaaaaaaaaaardzo dużo nauki przede mną, dużo poświęcenia - pewnie nawet sobie tego nie wyobrażam.
Stawiam sobie dwa rozwiązania. Albo wyjazd za granicę - zapewne Holandia (tania siła robocza, równiez ogromne poświecenie, brak kontaktów z rodziną, z którą jestem bardzo związana) lub studia i mnóstwo wysiłku, by potem miec pracę tłumacza lub nauczylelki lub jeszcze inna... za taką pensję jaką w PL mozna dostac..........

Dodam, że biorę pod uwagę jak na razie tylko studia niestacjonarne.

Proszę o rady
Może znajdzie sie ktoś kto był w podobnej sytuacji.

adventure

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Nieprzeczytany postprzez mystery » 17 Sty 2012, 22:53