Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1378059 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

architektura-egzamin wstępny z rysunku

Wszystko na temat studenckiego, często pieskiego życia ;)

Nieprzeczytany postprzez PrATeLlInKa » 05 Sty 2009, 16:59

Witam :)

Jestem w klasie maturalnej i chciała bym się dowiedzieć jak wygląda egzamin z rysunku na architekturze??
Wiem że dostaje się jakiś tekst i trzeba do tego cos narysować... ale czy moglibyście podać jakieś konkrety?? Jaki mogę dostać tekst i jak się zabrać?? :)

Jeśli chodzi o rysunek to jestem samoukiem i boję się że moje szanse na dostanie się na architekturę wnętrz są małe;/
Chciała bym się też dowiedzieć czy dużo ćwiczyliście przed tym egzaminem ??
Jakoś specjalnie się przygotowywaliście??
A może macie jakieś swoje prace które mogli byście tu umieścić, żebym mogła zobaczyć jak ma to wyglądać?? :)
'zawsze jest o czym myśleć, ale nie ma się czym martwić'
kolczyki-by-pratellina-t47836.html

moje-rysunki-t40497.html

Image
Image

Awatar użytkownika
PrATeLlInKa

• Pochwały:3

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Nieprzeczytany postprzez Aadek » 25 Sty 2009, 20:50

Z tego co wiem (mój brat się w tym roku wybiera na wrocławską politechnikę), od 20 lat na architekturę nie dostał się nikt, kto by wcześniej nie uczył się rysunku. Egzamin zależy od uczelni, o żadnym rysowaniu z tekstu nie słyszałam.
PrATeLlInKa napisał:Chciała bym się też dowiedzieć czy dużo ćwiczyliście przed tym egzaminem ??

Mój starszy od dwóch lat co tydzień jeździ na lekcje, wykonanie jednego rysunku (1 na tydzień) zajmuje koło 6 godzin. Sama oceń, czy to dużo, czy mało.
Tyle mogę pomóc. I powodzenia życzę.

Autor postu otrzymał pochwałę