Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zajrzy, jednak postanowiłam co nie co napisać, może komuś to się jeszcze przyda.

Co do egzaminu w Białymstoku- sama jestem studentką architektury właśnie tej uczelni i muszę stwierdzić, że nieprawdą jest, że dostają tu się ludzie, którzy nie umieją rysować. Może i kiedyśtak było- osoby słabsze zostały przyjmowane, ale nie dlatego, że jest tu niższy poziom egzaminów, tylko temu, że było dużo wolnych miejsc, które zostały 'zepełnione'. Jednak było to dawno... W tym roku na urbanistykę było 5,25, wnętrza 6,87, a krajobraz 1,32 osób na miejsce, więc widać, że egzaminatorzy mieli z czego wybierać.
Co do samych egzaminów- mogę ze stu procentową pewnością powiedzieć, że niesamowiecie trudno, żeby nie powiedzieć niemożliwie, przejść je bez odpowiedniego przygotowania na kursie.