Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1380544 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Można tutaj pisać wszystko na temat płci pięknej (pięknej?) Jest to oczywiście też miejsce na "babskie pogaduchy".

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez myraxidos » 13 Lis 2008, 19:58

wiadomo ze ideały po prostu nie istnieja, ale wymien przynajmniej 3 cechy, ktore chciałabys aby mial Twoj facet, cechy ktore sa dla Ciebie wazne, nie mowmy zbiorowo ze uczciwy, czy odpowiedzialny .. zalózmy z gory ze taki juz jest.. :)

moje typy to np.

1.ogromne poczucie humoru
2. romantyczny! ahh.. ;)
3.dobry słuchacz
Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami. — Jonathan Davis

Awatar użytkownika
myraxidos

  • Posty:1948
  • Rejestracja:27 Kwi 2008
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:24

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Whitte » 12 Lis 2010, 15:42

1) Inteligentny
2) Wierny
3) I taki,żeby miał własne zdanie, ale skory do kompromisu, oczywiście :mrgreen:
"Ja tam wolę być nieszczęśliwy, niż pozostawać w stanie fałszywej, kłamliwej szczęśliwości, w jakiej tu się żyje. "

"Yes, this fear's got a hold on me..."

Awatar użytkownika
Whitte

  • Posty:473
  • Rejestracja:19 Cze 2010
  • Pochwały:2
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 12 Lis 2010, 15:42

Awatar użytkownika
mgirl

Online

  • Posty:4367
  • Rejestracja:19 Cze 2010
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:18

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Goś:) » 12 Lis 2010, 16:58

1. Szczery
2. Odpowiedzialny
3. Czuły
4. Zdecydowany - stanowczy

Dla mnie te 4 to podstawa, wiec niestety nie mogłam wybrać z nich tych 3 najważniejszych. :P
Uciec w nieznane tylko powiedz, że chcesz..
Złap mnie za dłoń i zacznij ze mną biec..
Złap, złap mnie za dłoń... Złap, złap mnie za rękę...
Udowodnij mi, że możemy naprawdę więcej..

Awatar użytkownika
Goś:)

  • Posty:421
  • Rejestracja:31 Maj 2010
  • Pochwały:7
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:22

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez nyaa » 12 Lis 2010, 19:40

1. Oczywiście poczucie humoru. Uwielbiam wesołków. :D
2. Mądry (nie żaden kujon!)
W moim przypadku to tyle wystarczy :)
Kod: Zaznacz wszystko
[url=http://naughtykennel.com/u2sc/][img]http://naughtykennel.com/u2sc/c/nyaa_PL.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
nyaa

  • Posty:15
  • Rejestracja:03 Lip 2010
  • Miejscowość:Katowice
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:18

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez diabelek26 » 13 Lis 2010, 01:18

Z poczuciem humoru, czuły, wierny
Kocham !!!

diabelek26

  • Posty:92
  • Rejestracja:22 Wrz 2010
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Mandy » 13 Lis 2010, 09:15

1 z poczuciem humoru
2 inteligentny
3 wygadany
Dziewczyny dzisiaj z byle kim nie tańczą
Nie wiem czy o tym wiesz
Naturę mają coraz bardziej samczą
Więc ty się lepiej strzeż

Awatar użytkownika
Mandy

  • Posty:1629
  • Rejestracja:23 Lip 2009
  • Miejscowość:TRG
  • Pochwały:9
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez subtle » 14 Lis 2010, 20:14

1. Inteligentny - przede wszystkim.
2. Zabawny.
3. Oryginalny - czyli 'to coś', co sprawi, ze go pokocham.

subtle

  • Posty:6
  • Rejestracja:25 Lip 2010
  • Miejscowość:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:21

Re: 3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez OwocowaMamba » 14 Lis 2010, 21:03

*pomysłowy
*spontaniczny
*wyjatkowy

:)
...Słodko i cukierkowo =))

Awatar użytkownika
OwocowaMamba

  • Posty:16
  • Rejestracja:22 Cze 2009
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Fafinka » 14 Lis 2010, 23:22

1. pozytywny wariat
2. cierpliwy
3. ambitny
Uśmiech kosztuje mniej od elektryczności i daje więcej światła =D

Awatar użytkownika
Fafinka

  • Posty:351
  • Rejestracja:17 Maj 2008
  • Pochwały:5
  • Wiek:20

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Bloody » 15 Lis 2010, 09:15

Tylko trzy? :(
no to, to lecim:

1. musze czuć sie przy nim bezpiecznie!
2. Powinien traktowac mnie jak księżniczke- dbać o mnie.
3. przystojny tzn.:
iteligentny, wysportowany i pięękny : )
W krainie nigdzie nigdzie...

Awatar użytkownika
Bloody

  • Posty:3512
  • Rejestracja:29 Cze 2009
  • Pochwały:36
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:22
Użytkownik zbanowany

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez anvsi4 » 15 Lis 2010, 18:25

z poczuciem humoru
bardzo męski
inteligentny
+ szczery i czuły
Zycie samo w sobie to świetna zabawa.

Awatar użytkownika
anvsi4

  • Posty:194
  • Rejestracja:18 Wrz 2010
  • Pochwały:2
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Temperówka » 18 Lis 2010, 20:47

1. cierpliwy i wyrozumiały-> wyrpliwy ;d
2. z poczuciem humoru
3. posiadający pasję, która nie wymaga wiecznego siedzenia przy komputerze! :evil:
Przyjaźń nigdy nie przekształci się w miłość. Nie może. Ona już nią jest, tylko inną, tą najpiękniejszą.

Awatar użytkownika
Temperówka

  • Posty:409
  • Rejestracja:07 Lip 2009
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:18

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Adrienne » 18 Lis 2010, 20:50

1. Nie odrzuca mnie od niego (nie brzydze sie, nie wstydze, rozumiem, toleruje)
2. Szanuje mnie, rozumie
3. Kocha mnie daleko poza granice wszystkich malarzy, pisarzy i muzykow tego swiata
Nieważne, kto tu zbiegiem, kto przed kim ucieka:
nas ani przestrzeń, ani czas nie swata
i do tego, jakimi będziemy na wieki,
lepiej przywyknąć w dzisiejszym dniu świata.

Awatar użytkownika
Adrienne

  • Posty:1273
  • Rejestracja:24 Wrz 2006
  • Miejscowość:Toruń
  • Pochwały:8
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:22

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Ylx » 19 Lis 2010, 20:31

Poczucie humoru, spontaniczność, wyrozumiałość.

Ylx
Przyjaciel

  • Posty:4782
  • Rejestracja:31 Sty 2007
  • Pochwały:25
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez Princessa:** » 04 Gru 2010, 18:43

1. Zabawny
2.Opiekuńczy
3. Romantyczny

Dla mnie ideał ma imię które kryję głąboko w sercu, nie dając go odkryć nikomu.

Princessa:**

  • Posty:5
  • Rejestracja:04 Gru 2010
  • Płeć:Kobieta

3 cechy faceta [niekoniecznie idealnego]

Nieprzeczytany postprzez majkawazka » 04 Gru 2010, 21:23

1. inteligentny (aby mi się nigdy nie znudził)
2. spontaniczny
3. romantyczny - to podstawa:)
Zapraszam na mojego bloga:
www.majkawazka.pl
Odchudzanie to moja pasja!

Awatar użytkownika
majkawazka

  • Posty:80
  • Rejestracja:02 Gru 2010
  • Miejscowość:swój świat
  • Pochwały:1
  • Płeć:Kobieta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
    Ostatni post

Wyświetlanie

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Do góry